Z konzole lze přímo zjišťovat i měnit informace o třídách a objektech. Pro použití těchto příkazů je potřeba porozumět fungování objektového modelu Massivu, proto jen stručně - "/objects *" vypíše seznam všech objektů vlastněných uzlem, na který je zrovna konzole připojena (k připojování slouží příkaz connect popsaný výše). Místo hvězdičky lze zadat jméno třídy, pak se vypíšou pouze objekty zděděné ze zadané třídy. Informace o třídě lze získat příkazem classinfo, například "/classinfo Demo::Lib::Player" vypíše informace o třídě reprezentující hráče, ovšem pouze pokud je konzole připojena k serverovskému uzlu, protože klientské uzly definici této třídy neznají. Z konzole lze vypsat obsah objektu (příkazy dump a get) a obsah objektu měnit (příkaz set).
Následující příklad ukazuje, jak může hráč s administrátorskými právy přídělit tato práva účtu libovolného jiného hráče. Hráči s administrátorskými právy pak mohou například editovat mapu a entity. Nejdříve musíte získat identifikaci objektu hráče. Zapněte editor, vyberte mód editování entit (Edit Entity) a klikněte pravým tlačítkem myši na postavu hráče. V políčku „Entity name“ se objeví identifikace objektu - například [ 1 7555 0 ]. Na konzoli pak zadejte:
/rcommand [ 1 7555 0 ] "/set \"[ 1 7555 0 ].account.root_account\" true" |
Samozřejmě je nutné použít správný identifikátor. Tento netriviální příkaz způsobí, že se na uzlu, který vlastní uvedený objekt, provede zadaný příkaz. Ten v tomto případě změní hodnotu proměnné root_account v objektu reprezentujícím účet hráče na true, čímž přidělí účtu administrátorská práva.