Next Previous Contents

4.7 jvl -- počítání povrchu hladiny

Stručný popis

Na základě informací o vyřazených kapkách spočítá pro každý časový okamžik pole výchylek vodní plochy. Vstup i výstup je ve formátu buran.

Použití

jvl [-fN ] [-bBEG] [-eEND] [ -i input.bur ] [ -o  outfile.pov ] 

Volby

-i input.bur

Soubor vygenerovaný jmv'em. Implicitně a.bur

output.pov

Výstupní soubor ve formátu povray.

-bBEG

Nastaví počáteční frame, od kterého se bude počítat. Předchozí zaniklé kapky však nebudou mít na výsledek vliv a proto dojde k chybě. Někdy je však třeba spočítat pouze část animace a pak stačí vzít do úvahy pouze několik předchozích framů, viz volbu -p. Imlicitní hodnota volby -b je 1.

-pPRE

Bere do úvahy PRE framů před BEG. Tyto framy budou odsimulovány, avšak výstup začíná až framem BEG.

-eEND

Nastaví, po který frame se mají vlnky počítat.

Mouchy

Je implementována pouze statická velikost vodní hladiny, ač měnit rozměry hladiny je v jazyce JA v zásadě možné. Hladina se sice může pohybovat, avšak velikost vodní plochy bude braná z prvního zpracovaného framu.


Next Previous Contents