příklad z popisu jazyka A bychom mohli přepsat takto:
%{
; toto bude beze změn zkopírováno do .a
; pro pohodlnější použití si přidefinuji funkci T1, které bude
; stačit jak rychle má tryska tryskat
; id p0 p1 r v ro vl
[ "T" (0 0 0) (0 1 0) 0.01 $0 0.01 0 try7 ] "T1" def2
; camera "ocko"
; id eye look up
[ "ocko" $1 $0 (0 1 0) kam4 ] "K2" def2
%}
;nejprve trysku
{
; tryska T začíná tryskat
; na začátku tryská rychlostí 0 na končí rychlostí 1
; interval konci v čase .3
+ 0.5 [ $p T1 ]
;tryska chvilku tryská stejně a to rychlostí 1
+ 1.0 [ 1 T1 ]
;další bod scénáře: tryska zesílí z 1 na 5 za 3 sec
+ 3.0 [ 1 5 $p umera3 T ]
;a pak rychle přestane tryskat úplně
+ 0.1 [ $q 5 mul2 T1 ]
} ; konec trysky T1
; a nyní kamera
{
;kamera K to z povzdálí sleduje
+ 1 [ (-1 0 0) (0 0 0) K2 ]
;kamera objíždí trysku, ale stále sleduje T
; přesune se z místa (-1 0 0) na (0 0 1) za 3s
+ 4 [
; nejprve spočítáme polohu kamery
(-1 0 0) (0 0 1) (0 0 1) (1 0 0) $p spline5
;kouká se stále na T
(0 0 0) K2
]
}
; konec se vygeneruje automaticky
; 5.0 end2
Oč přehlednější, že?